Kalite Politikası

Ocak 2019 – Mayıs 2020 Hasta Memnuniyet Oranlarımız

Polikliniğe Başvuran Hasta Memnuniyeti 95%
Yatan Hastaların Hasta Memnuniyeti 95%
Acile Başvuran Hastaların Hasta Memnuniyeti 93%

KALİTE POLİTİKAMIZ

VEGA; hizmet standartlarımızı sürekli yükselterek hizmet vermeyi, koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlamayı, her çalışanın mümkün olan en güvenli koşulda çalıştığından emin olmayı, kendine amaç edinmiştir. Bu amacın bilincinde olarak;

  • Alanında lider firmalarından biri olmak,
  • Firmamızın tüm çalışanların katılımı  Kalite Standartlarına uygun olarak,müşterilerimizi memnun etmek,
  • Yasalara, Mevzuatlara Tavizsiz Uymak
  • Sürekli İyileştirme Sağlamak
  • Tüm çalışanlarına ve ilgili taraflara, gerekli bilgilendirme ve eğitimler yardımıyla kendilerinin, diğer çalışanların ve ziyaretçilerin sağlık ve güvenliklerini tehlikeye atmamayı temel görev olarak benimsetmek,
  • Teknoloji ve sistemleri sürekli olarak takip etmek ve güncelleştirmek
  • İşletmesinin, tüm kademelerinde çalışan personelinin niteliğine, sürekli eğitimine ve motivasyonuna önem vermek