Kalite Politikası

Ocak 2018 – Mayıs 2019 Hasta Memnuniyet Oranlarımız

Polikliniğe Başvuran Hasta Memnuniyeti 95%
Yatan Hastaların Hasta Memnuniyeti 95%
Acile Başvuran Hastaların Hasta Memnuniyeti 93%

KALİTE POLİTİKAMIZ

VEGA; hizmet standartlarımızı sürekli yükselterek hizmet vermeyi, koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlamayı, her çalışanın mümkün olan en güvenli koşulda çalıştığından emin olmayı, kendine amaç edinmiştir. Bu amacın bilincinde olarak;

  • Alanında lider firmalarından biri olmak,
  • Firmamızın tüm çalışanların katılımı ile Gelişen ve Değişen Müşteri isteklerini, Ulusal ve Uluslararası Kalite Standartlarına uygun olarak, en ekonomik şekilde ve istenilen teslim süresi içinde hizmet sunarak müşterilerimizi memnun etmek,
  • Yasalara, Mevzuatlara Tavizsiz Uymak
  • Kalite Yönetim Sistemlerinin Şartlarına Uymak ve Sürekli İyileştirme Sağlamak
  • Tüm çalışanlarına ve ilgili taraflara, gerekli bilgilendirme ve eğitimler yardımıyla kendilerinin, diğer çalışanların ve ziyaretçilerin sağlık ve güvenliklerini tehlikeye atmamayı temel görev olarak benimsetmek,
  • Tüm faaliyetleri kapsamında olası tehlikeli durum ve davranışlar ile ilgili risk değerlendirmelerini sistematik bir şekilde yaparak önleme kültürünü yerleştirmek
  • Kaliteli hizmeti her zaman, zamanında ve rekabet edilebilir fiyata üretmek, en üst seviyedeki yöneticisinden, en alt seviyedeki çalışanına kadar tüm personelin ortak çaba ve gayreti ile oluşturmak,
  • Kaliteli, verimli ve ekonomik hizmeti sunacak teknoloji ve sistemleri sürekli olarak takip etmek ve güncelleştirmek,
  • İşletmesinin, tüm kademelerinde çalışan personelinin niteliğine, sürekli eğitimine ve motivasyonuna önem vermek,
  • Söz konusu yaklaşım ve önceliklerimizi kamuoyu ve diğer ilgi gruplarımızla paylaşmak ve Şirket personelimizin bu ilkeler etrafında çalışmaları ve bilinçli hareketleri kurulan Kalite yönetim sistemimizin etkinliği açısından son derece önem arz etmektedir.